.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات قدرت ملی ایرانیان را تضمین می کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش دشمن برای مخدوش کردن انتخابات ایران، گفت: انتخابات قدرت ملی ایرانیان را تضمین می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح جمعه در حاشیه حضور خود در پای صندوق اخذ رای شماره 98 مسجد سجاد شهرستان ساری افزود: حضور پرشور و حماسی ملت در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران طی سی سال انقلاب اسلامی حضور پرشور و آگاهانه ای در پای صندوق های رای داشتند، تصریح کرد: هویت ملی، دیانت و سیاست ملت با انتخابات عجین شده است.

طبرسی با بیان اینکه امروز ملت ایران پرشورتر از هر سال در انتخابات دهم حضور پرشوری خواهد داشت، یادآور شد: دشمن از طریق سخت افزاری و نرم افزاری قصد دارد انتخابات ایران را خدشه دار کند.

وی با اشاره به حضور بیش از 600 خبرنگار خارجی برای پوشش رویداد حماسه حضور در ایران اسلامی، انتخابات ایران را بسیار مهم برای جهانیان ارزیابی کرد و افزود: شور حضور مردم در انتخابات دهم وصف ناشدنی خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمامی انتخابات های ایران برگرفته و با تاسی از آرمان های انقلاب و امام بوده است، اظهار داشت: مردم در پای صندوق های رای حضور آگاهانه داشته باشند.

وی با اشاره به خلق حماسه بی بدیل مردم شهید پرور مازندران در تمامی عرصه های این سرزمین افزود: ملت مازندران این بار نیز با حضور پرشور در 22 خرداد حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

بیش از یک میلیون و 950 هزار و 240 نفر در انتخابات دهم ریاست جمهوری مازندران واجد شرایط رای دادن هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.